In de voetsporen van ...

https://www.camphuijsen.nl
Webmasterszaken
Gepost door : Webmaster
Op: 20/03/2007 11:46
Hoe post ik een nieuw bericht. dat ging dus eerst even mis.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Webmaster
Op: 20/03/2007 12:25
Een nieuw bericht posten doe je door een nieuw Forumtopic te starten. Door op dat woord te klikken.
Er verschijnt een scherm met een tekst venster erin. En erom heen van allemaal keuze mogelijkheden om de tekst mee te verfraaien of een tekst aan te passen aan je wensen qua layout. Vet, cursies etc. Of een ingevoerde website als URL weer te geven. Je kunt zelfs plaatjes uploaden. Maar... en dat is belangrijk. Het forumonderwerp (forumTopic) wordt vas geplaastst als je het post. Dat doe je door te klikken op de knop links onder waarop staat post/plaats, nieuw forum topic. Ik zit nu te typen in een venster quick reply. dus ik kan niet precies lezen wat er op die knop links onder staat. In iedergeval moet je DAAR op drukken.

Gepost door: Webmaster
Op: 20/03/2007 12:26
Een quick reply die plaats je dus door op een eerder gepost onderwerp te klikken. Dan kun je niet zoveel met layout doen, maar gewoon kort een tekstje posten.

Gepost door: Webmaster
Op: 20/03/2007 12:31

Klik voor een vergroting

Een plaatje kan ik uploaden. Er staat een tekstje hierbij dat ik maar niet weghaal. Het ziet er uit als codes waarschijnlijk voor het plaatje.
Maar dit is een test en eventueel voorbeeld voor mensen die willen reageren.


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |